ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

سومین سفر به مشهد

1391/8/3 20:27
نویسنده : الهام
3,045 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من    نازنین خوشگل من

خیلی وقته که نیومدم و وبلاگت و آپ نکردم مامان و ببخش دخترکم

٢٥ مهر صبح خیلی زود به همراه مامان جون و باباجون راهی مشهد شدیم روز اول توی حرم خیلی تعجب کرده بودی و با دقت همه جا رو نگاه میکردی ولی دفعه های بعد که میخواستیم بریم حرم همش غر میزدی که چقد میرید مشهد (منظور همون حرم )یکم توی هتل بمونیم خوب

هتلمون قصر بود و تو هم خیلی از هتل خوشت اومده بود مدام توی راهروی هتل بودی و یا میرفتی توی اتاق مامان جون یا تو اتاق خودمون بودی

یه روز رفتیم پروما و توهم با بابا رفتین شهر بازیش و حسابی بازی کردی و بهت خیلی خوش گذشت عشق من

روز دوم مدام ازمون میپرسیدی چند روز اینجا میمونیم و باباهم میگفت ٤ شب تو هم گریه میکردی و میگفتی ١٠ شب بخوابیم حتی توی خواب ساعت ٣ نیمه شب با گریه بیدار شدی و مدام میگفتی نریم تهران ..............من نمیام  میخوام همینجا بمونم

توی هتل که بودیم چند تا دخترکوچولو بودن که تو میرفتی جلوشونو بهشون میگفتی میایی با هم دوست بشیم اونا هم از خدا خواسته مشغول بازی و شیطونی میشدید

توی حرمم که نگو تا ازت غافل میشدم میرفتی پیش خانومایی که بچه ی کوچیک داشتن و باهاشون مشغول حرف زدن میشدی

الهییییییییییییییییییییییی فدای روابط اجتماعییت بشممممممممممممم

حالا بریم سراغ عکسا

جیگر مامان در شاهرود پارک آبشار مشغول خوردن لوبیا پلو

حالا بقیه شو برو ادامه مطلب ببین

عروسکم این روسری رو برا رفتن به حرم خرید ولی همه جا سرش بود و از اینکه مثل مامان روسری سرش میکنه احساس بزرگی میکرد

عشق من از اونجا که موقع نهار خوردن مشغول دوست یابی بود نهارشو ساعت ٤ توی اتاق هتل میل میکردن

قربونت برم موتور سواری برات یکم زوده عشقم

 

سارینا در لابی هتل

سارینا بغل مامان جون و باباجون

اینم سارینا خانوم و مامانش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نیلوفر
4 آبان 91 11:47
سلام به به همیشه به سفر،زیارتتون قبول،خانوم خوشگله برای ما هم دعا کردی؟ خوشحالم که بهت خوش گذشته،ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی
خاله مریم
4 آبان 91 12:35
سارینا گلی زیارتت قبول
نازنین (مامان ثنا)
10 آبان 91 16:26
samaneh
20 آبان 91 16:22
بـــــــــــــــــــه بـــــــــــــــه چه مسافرتی چه عکسهایی چه هتلی همیشه به سفر عزییییییییزم الهام جونم خیلی دوستتون دارم
رويا مامان گلسا
21 آبان 91 18:16
عقشم هميشه به سفر زيارت قبول عزيزم الهام جون چه صورت مهربوني داري خانمي امام رضا پشت و پناهون
مونا (یوسف)
25 آبان 91 20:50
زیارت قبول خانوم خوشگله ماشالا الهام جون همون طور که تصور می‌کردم خانوم خوشگل و باوقار بوووووووس برای این مادر و دختر
سپیده
4 آذر 91 23:53
سلام الهام جان. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید. http://koodakeman91.niniweblog.com
سهیلا
12 آذر 91 1:32
قبول باشه زیارتت خوشگلممممممممم الهام جونم کم پیدایی کجا سرت گرمه زود اعلام وجود کن
رویا مامان گلسا
13 آذر 91 19:05
خوشبحالت که می ری پیش عمو پورنگ
sairoz
25 آذر 91 14:24
چه مامان مومني.خوشمان اومد
فریاد مامان امیرعلی
16 دی 91 9:27
هزار الله اکبر هزار هزار ماشاء الله. خدا برات حفظش کنه ... چقد این دختر تون نازه و با نمک.. البته بگما فک میکنم به مامانش رفته باشه... ان شا الله همیشه سلامت باشید..
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
28 اسفند 92 12:17
توی حرم واسه ی منم دعا کن سارینای خوشگلمبی نهایت دوستت دارم عزیزمبرای من تو بهترینی