ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

سه سال و اندیه که عاشقت شدم

1391/1/24 14:59
نویسنده : الهام
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

وفتی که دستاتو میگیرم تو دستم

وقتی که میدونی عاشقتو هستم

وقتی که با چشمات دلو میلرزونی

من دیوونه ات میشم به همین آسونی

دستاتو میگیرم تو پراز احساسی

من دوست دارم و تو منو میشناسی

وقتی که میخندی واسه تو میمیرم

پیش من میمونی با تو جون میگیرم

من عاشقت شدم میخوام بهت بگم تو دنیای من تویی عشق خودم

دوست دارم تورو دنیا تودستمه میدونی جای تو گوشه ی قلبمه

من دارم هر لحظه به تو دل میبازم

بهترین روزارو من برات میسازم

این یه حسه خوبه اینکه با تو هستم

دست تو تو دستم من به تو دل بستم

من با تو فهمیدم زندگی شیرینه

تو تموم حرفات به دلم میشینه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسن
24 فروردین 91 18:10
سلام وقت بخیر چنانچه تمایل دارید من به شما سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه با شماره اختصاصی تقدیم می کنم و شما تبلیغ منو در سایت خود قرار دهید جهت آشنایی بیشتر با سامانه پیام کوتاه به سایت www.hodhodsms.net با نام کاربری Hassan و پسورد 123456789 مراجعه کنید و نمونه ای تست داشته باشید . Nekoofar20@yahoo.com 09394898920 مهندس نکوفر www.hodhodsms.org متشکرم