ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

تفریحات عسل مامان

1390/4/15 16:25
نویسنده : الهام
677 بازدید
اشتراک گذاری

          

سلام قربونت برم امروز میخوام یه کم از چیزایی که دوست داری و باهاشون سرگرم میشی و برات بگم مامانی

زیباساز

اولین چیزی که وقتی حوصلت سر میره میری سراغش(سی دی)هاته تو عاشقشونی و هر کدومو ١٠٠ بار دیدی هر دفعه اینقد برات تازگی داره که انگار بار اوله که میبینی سی دی هاتم به کسی نمیدی عزیز دلم

بعد از سی دی هات عاشق نقاشی کشیدنیزیبا  یه وقتا هم که از همه چی خسته میشی میری و تلفن و از پیریز میکشی و با همه اهل فامیل حرف میزنی البته سرگرمی های دیگه ای هم داری مثل کتاب داستانهات   یا اینکه میری جلوی آینه و موهاتو به قول خودت  آلاشگا(آرایشگاه)میکنیقربونت برم که اینقده به ظاهرت اهمیت میدی فرشته کوچولوی منالبته بعضی وقتا هم باهم میریم پارک و تو هستی مامان فقط سرسره بازی میکنی آخه مامانی و بابایی برا تولدت برات تاپ خریدن و هر وقت بخوای باهاش بازی میکنی برا همین فقط می ری سراغ سرسره بازی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهيمه و صدرا
15 تیر 90 11:25
واي خوش به حالت دختره گلت و از جيش گرفتي بنظرم خيلي سخته نه البته هنوز نوبت پسر من نشده ولي مي ترسم از اون روز بخاطر شب ادراري و مقوله هاي ديگه
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
26 بهمن 92 11:04
منم بچه بودم عشق پارک و سی دی و آریشگری و نقاشی کردن بودم من و سارینا خیلی شبیه هم هستیم هم از نظر زیبایی هم از نظر علایق وقتی میام توی این وبلاگ تمام خاطرات کودکی ام برایم زنده می شود.مرسی که این فرصت رو بهم دادید تا یکبار دیگه کودکی خودم رو جلوی چشمم ببینم خیلی ممنون.