ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

شیرین زبونی

1390/5/10 16:21
نویسنده : الهام
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم می خواستم بدونی تو برا مامانت قشنگترین و دوست داشتنی ترین و بهترین و خوردنی ترین و عزیزترین دختر دنیایی قربونت برم.من به خاطر داشتن تو بابا میثم روزی هزار مرتبه از خدا تشکر میکنم

و نمی دونم کجای زندگیم چه کار خوبی انجام دادم که خدای مهربون تو و بابا میثم و به خاطر پادش بهم هدیه داد دوستتون دارم وتا وقتی زنده ام عاشقانه و خاب=لصانه دوستتون خواهم داشت

زیبا

عشق مامان تازگیا حرفایی میزنی که حسابی من و بابارو غافلگیر میکنی عزیزدلم زیبا

دیروز رفته بودی توی اتاق ما و در بسته میشه و جیجر مامان تو هم گریه میکردی و بلند بلند می گفتی : تو رو دودا نینا رو دنها نذارید (تورو خدا منو تنها نذارید)من و بابا پشت در مرده بودیم از خندهزیبایا اینکه چند روز پیش همسایه امون آقای تعصبی اومد و گفت به خاطر سرو صدای سارینا خانوم تصمیم گرفتن توی خونشون دیوار بکشن تا شاید از دست سرو صدای شما بتونن یه خواب راحت بکنن و به آرامش برسن این بود  که دست به کار شدند و مدام صدای دلرو سروصدا میومد خونه ما و تو عزیز مامان میترسیدی از این همه صداهای بلند زیباتا اینکه منو بابا تصمیم گرفتیم بریم بیرون و تا کارشون تموم نشده بر نگردیم تا درو باز گردیم آقای تعصبی رو دیدیم شماهم بدون خجالت و رودر بایسی بلند گفتی :سرمون دد گرف چقد صدا میکنی عمو برو پیش مامانت بخواب زیباقربون شیرین زبونیات برم هستی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار(مامانی شهراد)
10 مرداد 90 16:52
واقعا حق با شماست بچه ها هدیه ای هستن که خدا در قبال کارهای خوبمون بهمون هدیه می دن نی نی منم یه هدیه آسمونیه پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم
روژین
10 مرداد 90 17:05
سلام سارینا خیلی دوست دارم باهات دوست بشم به من سر بزن اگه خواستی با من دوست بشی به من خبر بده راستی وبلاگت خیلی قشنگه دوستتدارم
دنیای زیبا
10 مرداد 90 17:41
سلام شما هم به جمع دوستان ما پیوستید
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
26 بهمن 92 11:38
ای گل زرد و سفید و ارغوانی فراموشم نکن تا می توانیاگر روزی تورا کردم فراموش بدون نخود شدم رفتم تو آبگوشت