ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

من پیش بابا نمیمونم

1390/5/26 15:17
نویسنده : الهام
572 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

زیباسلام همه ی هستی مامان

 

قربونت برم  تازگیا خیلی بلا شدی girl with bunny rabbit pigtails and ribbons animated gif مامانی یه حرفایی میزنی که منو بابا از تعجب نمیدونیم چی بگیم و فقط به خاطر داشتنت خدا رو شکر میکنیم

دیشب توی ماشین داشتیم با بابا حرف میزدیم که کشیده شد به خونه ی عمو محسن من  به بابا گفتم جمعه سارینا رو نگه دار من برم خونه ی عمو محسن آخه مراسم احیا دارن که یدفعه خانومی مامان گفت من پیش بابا نمی مونم

بابا منو میشگون میگیره  موهامو میکشهکلافه منو گاز میگیره من و میزنه،من با تو میام خونه ی عمو محسن

منو بابا از مرده بودیم از خنده

آخه قربونت برم این حرفارو از کجا یاد گرفتی که تو اون تخیلت برا خودت ساختی عزیز دل مامان و بابا

منو بابا عاشقتیم دختر گلم و از گل کمتر بهت نمیگیم عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)