ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

مامان و ببخش عزیزم

1390/6/11 2:59
نویسنده : الهام
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر مامان Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

امروز برامن تو روز خوبی نبود مامانی

امروز شما مامانو خیلی اذیت کردی و اصلا دختر خوبی نبودی بعداز ظهر توی آشپزخونه پی پی کردی و مامان و به شدت ناراحت و عصبانی کردی که همین کارت باعث شد که هم دعوات کنم هم کتکت بزنم ببخش مامانو ولی نمیدونی چه حالی شدم Cute smiley 066وقتی اون صحنه رو دیدم داشتم میترکیدم

بعد از شستشوی خرابکاریات با عمه زری و مامانجون رفتیم خرید موقع برگشتن میخواستی با سارا بری و حسابی هم گریه کردی Cute smiley 016عزیزم اینقد که به سکسکه اوفتادی بعدم با مامان جون رفتیم علاالدین و شما حسابی بازی کردی قربونت برم و یکم از اون گریه هات جبران شد

اما دوباره خونه ی مامان جون دست گل به اب دادی و جیش کردی توی اتاق خواب مامانجون ایندفعه حسابی کتک خوردی الهی دستم بشکنه عزیزم اینقد محکم زدم که جاش روی صورت مثل ماهت موند الهی مامان بمیره که دیگه به عشقش نزنه

راستی مامان خیلی دوست داره عزیزم الان که دارم برات مینویسم گریه امونم نمیده مامان و ببخش گل من Cute smiley 046

امروز روز خوبی برات نبود و خیلی گریه کردی آرزو میکنم امشب خواب فرشته هارو ببینی هستی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا
13 شهریور 90 2:26
مامان بد خوب نی نیه هنوز یاد میگیره خوب الهی قربونت برم خاله خب توام یاد بگیر دیگه
مامان سانای
16 شهریور 90 0:12
نزنش اونوقت همش دلهره داره فقط زود زود ازش بپرس وببر دستشویی
مامان نگار
16 شهریور 90 13:23
آخی هیچوقت نزن بچه رو سخته ولی بالاخره یاد میگیره
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
5 اسفند 92 14:11
کاشکی این آخرین روز بد شما و سارینا باشه
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
28 اسفند 92 12:58
الهی بمیرم عزیزمتا این مطلب را خوندم گریه امونم نداد سارینا جون