ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

ماجرای سارینادر آتلیه

1390/6/20 17:42
نویسنده : الهام
950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

تو قشنگترین پدیده ی روی زمینی  مامانی با کارایی که میکنی و شیرین زبونیات قشنگی دنیارو به ما نشون دادی عزیزم

بعد از اینکه من رفتم آتلیه و عکس انداختم از اون به بعد تو هر وقت میومدی تو اتاق مامان میگفتی منم ببر اینجا که عکس منم به دیوار بزنیم 

توی این مدت خیلی باهات کار کردم و با هم آتلیه بازی کردیم تا آماده بشی و اونجا اذیت نکنی،تو هم خیلی مشتاق بودی برا عکس گرفتن و ما جمعه بعداز ظهر رفتیم آتلیه خاله لیلا و عمو هادی تا از گل مامان عکس بگیرن راستی اینم بگم که خاله لیلا و عموهادی یا به قول خودت عمو دادی خیلی تورو دوست دارن و برا غش و ضعف میکنن

اره مامانی داشتم میگفتم رفتیم آتلیه و دیدیم که همه اونجان خاله طاهره،عمه زری،سارا وخاله لیلا . اونجا بود که بدقلقیات شروع شدSmilehaa و از چیزی که میترسیدم سرم اومد نه گذاشتی لباستو عوض کنم نه گذاشتی لیلا ازت عکس بگیره پشتتو کردی Smilehaaبه دوربین و اصلا برنمیگشتی به هر ترفندی بود لباستو عوض کردیم و یه آهنگ گذاشتیم و شروع کردیم رقصیدن که یه دفعه دیدیم تو هم داری میرقصی

که البته به خاطر اینکه آهنگ بزاریم و برقصیم موفق شدیم ازت عکس بگیریم فکر کنم یه ٥٠-٦٠ تایی ازت عکس گرفتیم که شاید ٤-٥ تاش خوب در اومد از بس که تو وول خوردی و رقصیدی

حالا عکسات که آماده شد برات میذارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
21 شهریور 90 0:52
فقط میخوام بدونه که خیلی بی غیرته ! اومدم ازش یواشکی عکس بگیرم پشتشو به من میکنه نا نجیب !!! حالا دارم برات نای نا خانم !
نگار
21 آبان 90 16:45
سارینا باید عکسات خیلی قشنگ باشه