ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

برای دخترم که عاشقانه دوستش دارم

1390/4/5 12:09
نویسنده : الهام
605 بازدید
اشتراک گذاری

اگر فرصت داشتم داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم بیشتر از ان که عشق به قدرت را یادش بدهم قدرت عشق را یادش میدام

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم کمتر سخت میگرفتم و بیشتر تاییدش میکردم

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم با او در فراغ می دویدم و با هم به ستارگان خیره می شدیم

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم از جدی بودن دست بر میداشتم و بازی را جدی میگرفتم

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم بیشتر از انکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه میکردم

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم به جای انکه انگشت اشاره ام را به سوی او بگیرم در کنارش می نشستم انگشتم را در رنگ فرو میبردم و با او نقاشی میکردم(برگرفته از وبلاگ آریامهر)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

shahab
3 تیر 90 1:58
آخری عالییییه
بابای ایلیا
3 تیر 90 16:07
سلام روز به خیر وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
مریم
4 تیر 90 14:01
سلام مامانی مطلبت خیلی تلنگر زیبایی بود بوسسسسسسسسس برای گل دختر خوشگل
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:45
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.