ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

دایره المعارف شیرینتر از عسل مامان

1390/4/8 10:46
نویسنده : الهام
543 بازدید
اشتراک گذاری

ناینا=سارینا                       دودی دایم=دوست دارم

مادلام=مامان الهام             بوبوزی=هر چیز گردی(اسمارتیز،لوبیا،نخود و....

بدیدا=مکتبدار                    دیام=سلام 

دایا=سارا                         دان دبیج=ساندویچ

دودابه=نوشابه                 دباغ=کباب

بیدا=پیتزا                         قا قا دیره=اقا شیره

ققه=خاله                       ببییییییییییییی=بستنی

میدم=میثم                     ندادون=نگاه کن   

آنی=هانی                      باطیه=فاطمه

عمه دری=عمه زری

قربون شیرین زبونیات برم عزیز دل مامان                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باباي سيد اميرعباس
30 خرداد 90 20:48
وبلاگ نازي دارين خدا ني ني نازتون رو براتون نگه داره يه سر هم به ما بزنيد خوشحال ميشيم اگه با تبادل لينك موافقيد خبرم كنيد
nanayi
22 تیر 90 8:30
سلام عزیزم خیلی دختر بامزه و نازی داری خدا ایشالله حفظش کنه... از طرف من ببوسش قربونت
الهام
6 دی 90 8:59
سلام وبلاگ قشنگي داري خدا دخترنازتو برات نگه داره. اسم من هم الهام هست و اسم دختر كوچولوي منم ساريناست
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
26 بهمن 92 11:18
کاش این دایره المعارف رو کتاب می کردند و در کتاب فروشی ها می فروختن آخه من خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی این دایره المعارف رو لازم دارم.گریههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه که از این دایره المعارف هایی که اسمش«دایره المعارف شیرین تر از عسل مامان»هیچ جا نمی فروشن