ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

برنامه ی این روزها

1391/2/5 11:00
نویسنده : الهام
1,795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان،سلام فرشته کوچولوی مامان  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

یه وقتا که خوابی و بهت دارم نگاه میکنم با خودم میگم خدا خیلی دوسم داشته که یکی از فرشته هاشو به من سپرده دوست دارم فرشته ی زمینی من همیشه برام بمون که همیشه محتاج داشتن و دوست داشتنت هستم

این روزها من تو برنامه ها داریم برا خودمون صبح ها از خواب بیدار میشی و تا اون چشای نازو باز میکنی میگی من دیگه بیدار شدم بریم بیرون و با همدیگه میریم پیاده روی و عصرها هم که معمولا پیشنهاد میکنی بابا رو نبریم که مبادا با ماشین بریم بیرون و با هم دیگه میریم پارک های اطراف که تو تعیین میکنی کدوم پارک بریم صدف یا ارکیده  کلی بازی میکنیbig-animated Smiley و برای برگشتن به خونه هم که برنامه ی خودتو داری و ازمون باج میگیری با حباب یا ذرت که بعضی روزا هر دوشو میگیری و تازه با کلی گریه big-animated Smileyبرمیگردی خونه عزیزم

اینم چندتا عکس از دختر خوشحال من که داره میره پارک

اینم یه دختر خوشتیپه

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سحرناز
8 اردیبهشت 91 0:15
سلام به این دختر خوشتیپ و مامان مهربونش ممنون که بهمون سرزدین انشالله که همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه
مامان ظریفه
13 اردیبهشت 91 12:49
سلام عزیزم چه دختر لوندو خوشگلی داری خیلی از ژست عکس گرفتنش خوشم اومد. خدا حفظش کنه. منم تازه دیروز برای دخترم وبلاگ درست کردم با اجازت این شکلکای خوشگلو سیو کردم شاید بعدا به دردم خورد
فرنوش
16 اردیبهشت 91 2:41
خیلی نازی عزیزم
مامان آرشیدا
17 اردیبهشت 91 23:02
ماشاالله خاله چه خوشگل شدی به مامانت بگو برات اسپند دود کنه عزیزم
بهـــــــــــــار
19 اردیبهشت 91 0:15
چه دخمل نازییییییییی دوسش دارم
امیر علی عشق مامان و بابا
19 اردیبهشت 91 9:59
سلام ماشااله دختر نازی دارید زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه.
آرزو
3 خرداد 91 0:51
هيچ ميدوني خيلي ملوسكي عزيزم
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
23 بهمن 92 13:46
به سلامتی شله زرد که روش با دارچین نوشته:«این سارینا خانوم من رو کشته.»
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
26 بهمن 92 13:52
عروسکی عروسکی تو خیلی ملوسکی واسه دل عاشقم تکی