ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

خداحافظی با مای بی بی

1390/4/8 17:29
نویسنده : الهام
1,477 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

عشق من،عزیز دلم،دخترکم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی دوست دارم مامانی زیباامروز میخوام از پروجه دستشویی رفتن گل دختری بگم از اونجا که مامانت یه کوچولو تنبل و زورش میومد هر دفعه به بهانه های مختلف از جیش گرفتنتو عقب میانداخت ولی در تاریخ ٧ خرداد تصمیممو گرفتم و عزمم و جذب کردم با توکل به خدا شروع کردم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےهر نیم ساعت میبردمت دستشویی و کلی برات قصه میگفتم تا اروم بشینی Consoleالبته که کارتو نمی کردی و به محض بیرون اومدن جیشتو میکردی و میگفتی:برم بلاشتا (ولشتانگ)بزنیم

بار اول و دوم و سوم بهت چیزی نگفتم ولی دیگه عععصبانی شدم و زدم پشتتزیباتا یه هفته کارم شده بود لباسای جیشی شستن بعد یه هفته رفتیم مشهد و مجبور بودم اونجا هم پوشکت کنم ولی روز بعدی که از مشهد اومدیم خودت از خواب که بلند شدی رفتی جلوی توالت و گفتی :مامان ناینا جیش داره وقتیم که جیشتو کردی گفتی مامان دیگه ناینا بزرگ شده

دقیقا ١٧خرداد بود که عروسک مامان اولین جیششو گفت

ههههههههههههههههههوووووووووورررررررررراااااااااااااااااازیبا

قربونت برم که دیگه حالا حسابی خانوم شدی

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباي سيد اميرعباس
7 تیر 90 19:20
سلام وبلاگ زيبايي داره ني ني خوشگل و نازتون خدا ايشالا براتون حفظش كنه ايشالا به وبلاگ ني ني ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم در صورتي كه با تبادل لينك موافقيد خبرمون كنيد موفق باشيد و پايدار