ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

فرشته ی من

1391/2/23 16:04
نویسنده : الهام
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین هدیه برای من وجود تو و بابا میثم کنارمه

بهترین هدیه ی امروز من سلامتی توست عزیزم

بهترین هدیه برای من این احساس خوشبختی و آرامشیست که دارم

بهترین هدیه ی امروز من شنیدن کلمه ی مامان از زبون توست بهترینم

بهترین هدیه ی من بوسیدن و در آغوش گرفتن توست

دوستت دارم و از خدا به خاطر داشتنت روزی هزاران بار خدارو شکر میکنم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:36
سلام شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین شاد باشید www.nanazia.ir نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
سمیرا خاله
23 اردیبهشت 91 16:42
الهی من فدات بشممممممممممممم سارینا جیگرم عزیزم هزار ماشالااااااااااااا خیلی نازی عروسک .... مامان سارینا جون روزت مبارک واقعا بزرگترین نعمت و هدیه داشتن یه همچین دختر نازنینیه خدا بهت ببخشه ...ایشالا همیشه چراغ دلت باشه عزیزم روزت مبارک از راه دور میبوسمت
مریمی
26 اردیبهشت 91 11:18
جااااااااااانم. فرشته کوچولوی ناز امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه گلم. از خدا میخوام تو تمام زندگی همیشه هر چیزی رو که آرزو میکنی در اختیارت باشه. میبوسمت
بهـــــــــــــار
26 اردیبهشت 91 18:41
سلام عزیزم ببخشی من روز مادرو بهتون تبریک نگفتم نتم قطع شد نشد به همه تبریک بگم دوختر نازتو جای من ببوس
شهره مامان مینو
28 اردیبهشت 91 0:11
سلام.اول اینکه این کوچولو واقعا یه فرشته ی نازه که خدا مهمون دل مهربونتوون کرده. دوم اینکه داشتم دنبال مطلبی درباره ی روانشناسی نقاشی کودک میگشتم که سر از خونه ی با صفای شما دراوردم.مطلبی که گذاشته بودید عالی بود. دختر منم هشتاد و هشتیه.دوست داشتید بیاین با هم دوست بشیم.راستی یه نمایشگاه از نقاشی هاش برپا کردیم.شمام بیاین تماشا.
بابای سید محمد
28 اردیبهشت 91 11:49
سلام...روز خوش.....خداوند دختر خوشگلتون سارینای عزیز رو در پناه خودش حفظ کنه....زیر سایه پدر و مادرش انشاءالله....محیط خیلی زیبایی رو ساختید...سبز باشید
بهـــــــــــــار
28 اردیبهشت 91 23:57
سلام خوبید چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟/ راستی قالبتون خیلی نازهههههههه
ناهید مامان ویانا /آناهید
30 اردیبهشت 91 14:56
سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی سارینای گلمممممممممم
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
17 بهمن 92 12:24
وای عزیزم!الهام خانوم خوش به حالتون سارینای گل تون از ستاره های آسمون هم درخشنده تره.وب شما یک آسمونه و ساریناجون تک ستاره ی اونه.الهی خدا به همه یکدونه از این تک ستاره ها به همه عطا کنه.الهی آمین
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
1 اسفند 92 14:01
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
5 اسفند 92 13:34
خدا حافظت باشه باربی خانوم