ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

30 روز مونده

1391/3/22 22:28
نویسنده : الهام
802 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان فقط ٣٠ روز دیگه مونده تا تولد ٣سال و ٣ ماه و ٣ هفتگیت عزیزترینم

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

امسا تصمیم دارشتم و دارم که برات تولد تم دار بگیرم راستش اول تصمیم گرفتم تولدت زنبوری باشه کاراشم کردم ولی لحظه ی آخر خانوم خانوما تصمیم گرفتن تولدشون با تم هلوکتی باشه منم چون میخواستم تورو خوشحال کنم راصی شدم البته یه دلیلی برام آوردی که "هلو کتی دخترونه است نه زنبوری" ما هم به دیده منت قبول کردیم

اینقد خوشحالی که نگو هر کسی ازت میپرسه تولدت کیه؟بهش میگی ٢٢ تیر عاشقتم شیرین زبونم

از حالا لحظه شماری میکنی شکلکهای جالب آروینبرا تولدت هر کس ازت میپرسه چی میخوای برات کادو بگیرم میگی هیچی من همه چی دارم عزیزمممممممممممممم   هر روز صبح از خواب که بیدار میشی اولین چیزی که میپرسی اینه"مامان هنوز ٢٢ تیر نشده"هههههههههههههه

دوست دارم واز دیدن شادی و خوشحالی تو یه دنیا شادی میاد تو دلم

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی
23 خرداد 91 9:37
سلام به مامان عزیز ومهربون بروزم با (نی نی کاکل زریه؟؟) خوشحال میشم بیای
نیلوفر
23 خرداد 91 10:28
سلام سارینای عزیز تولدت مبارک باشه ایشالا سالیان سال زیر سایه مامان و بابای گلت پاینده باشی بوس بوس بوس
سمیرا خاله
23 خرداد 91 19:58
سلام الی جونم کجایی پس؟ این آدرس تاپیک جدید زود بیا http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=238204&PageNumber=60
مامانی فری
26 خرداد 91 1:03
______-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم با موضوع جشن دندونی مرسانا جون*•~-.¸,.-~*...........
سهیلا
29 خرداد 91 0:21
الهی قربون اون شیرین زبون برم من خوش سلیقه خاله راست میگه دیگه هلو کیتی قشنگتره اریا هم ما رو کچل کرده با تولد امسالش از دست این بچه های وروجک الهام جونم به خدا هر روز تصمیم میگیریم بهت زنگ بزنم شب که میشه میبینم ای وای من نزدم به خدا تقصیر من نیست تقصیر این 2 تا زلزله اس که وقت سرخواروندن واسم نزاشتن دوستون دارم
آریانا
4 تیر 91 0:30
مامان آریام
7 تیر 91 1:38
سارینای عزیز و خوشگلم تولدت پیشاپیش مبارک باشه امیدوارم سالهای سال زیر سایه مهربون و گرم مامان و بابای خوبت پاینده باشی منتظر عکسهای قشنگت هستیم
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
28 اسفند 92 12:35
عاشقتم گل خانومتولدت مبارک خانوم عسلی پاشنه طلا