ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

آیلاویا

1391/3/22 18:27
نویسنده : الهام
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم مامان سلام تک ستاره ی چشمک زن قلب مامان

زیبا

دیروز دایی احسان رفت میبد یزد برا سربازی و ما هم رفتیم خونه ی عمه زری برا بدرقه ی دایی احسان

شبم عمو امیر اومدن خونه ی عمع زری و تو کلی خوشحال بودی از این بابت

سارا و نگار با هم بازی میکردند و تو رو میفرستادن دنبال نخود سیاه و هر بار میومدی و میگفتی مریم جون باهام کار داری آخه سارا گفت برو پایین مریم جون باهات کار داره

چند دقیقه بعد سارا و نگار اومدن پایین و گفتند مریم با ما کار داری مریم گفت نه سارا هم گفت آخه سارینا به ما گفته برید مریم جون باهاتون کار داره هههههههههههههههههههههههههههههه

شب موقع خواب با اون لبای خوشگلت مامانو بوس کردی و گفتی مامان آیلاویا من اول متوجه نشدم چی میگی ولی دو باره بوسم کردی و گفتی مامان آیلاویا که من یه دفعه متوجه شدم منظورت چیه و کلی بغلت کردم و بوست کردمorange smiley 011منم Love heart 569

عزیزممممممممممممم از تو دنیا یه لبخند تو برام کافیه که احساس زنده بودن کنم

تو دنیا یه بوسه ی تو برام کافیه تا احساس خوشبختی کنمYahoo smiley 053

تو دنیا یه آیلاویای تو برام کافیه تا احساس کنم توی دنیا خدا همه ی نعمت هاشو بر من تمام کردهYahoo smiley 083

دوست دارم دخترکم وبه داشتنت به خودم میبالمYahoo smiley 011

خدایا به خاطر این نعمت ارزشمند ازت ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
26 بهمن 92 13:41
چه شیرینه این گل دخمل کاش منم یدونه از این آیلاویا ها می گرفتم و به جاش بوس می دادم من توی تمام نظراتم هزار بار بوس دادم ولی نتونستم یه آیلاویا بگیرم.منم آیلاویا میخوام.سارینای گلم تو چه آیلاویا بدی چه ندی من بازم میبوسمت.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الینا دوست تانیا
1 اسفند 92 13:59
آخه چندتا از این شیرین زبونا توی دنیا پیدا میشه ؟
شیما
5 اسفند 92 13:28
قربون این آیلاویا برم من