ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

یه روز خوب

1391/4/28 11:32
نویسنده : الهام
2,525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی

این روزا مشغول اثاث کشی هستیم و تو هم خیلی اذیت میشی و مامانم اذیت میکنی امروز داشتم ظرف های شکستنی رو جمع میکردم تو هم میومدی و میخواستی کمک کنی که نزدیک بود یکی از بشقابا رو بشکنی منم عصبانی شدم و دعوات کردم ببخش مامان و عزیزم

برا اینکه از دلت در بیارم بهت گفتم میخوای بریم توی حمام رنگ بازی کنیم تو هم با تعجب پرسیدی نعنی (یعنی)کثیف کاری مامان منم با خنده گفتم آره عشق نعنی کثیف کاری

ببخش مامان و که بعضی وقتا مامان بدی میشم و بهت اجازه نمیدم بچگی کنی عزیزم

اینم عکسای یه روز خوب با دخملی

بقیه ی عکسا رو ادامه ی مطلب ببینید

مامان جیگر قدو بالاتو بره عشششششششششششششششششششششقم

من عاشق این دستای کوچولوام که باهاش کارای بزرگ میکنی عزیزم

اینم اثر هنری دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
28 تیر 91 23:36
سلام
ای جانم، نگاه کن این خانوم خوشگله رو،چه اثری رنگارنگی از خودت ایجاد کرده
ایشالا که همیشه موفق باشی سارینا جونیه نقاش




نیلوفر جون ممنون که هر دفعه به ما سر میزنی و با نظراتت به ما انرژی میدی عزیزم

سارينا
30 تیر 91 13:31
سلام عزيزم دخمل خوشملي داري. با اجازتون شمارو لينك كردم . من به تازگي وبلاگ درست كردم و خوشحال مي شم به من سر بزنيد.
سهیلا
18 مرداد 91 2:19
الهام کجا میرید ؟؟؟؟؟؟؟؟ کمک خواستی بگو بیام فربون اون دستای کوچولوی سارینا برم من
مهتا مامان امیرپارسا
21 مرداد 91 22:27
ای جونمم ماشالله به این دختر هنرمندددد
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
1 اسفند 92 14:16
منزل جدید مبارک و آفرین به هنر این ملوسک خانوم