ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

‘عشق منی

1391/5/25 13:58
نویسنده : الهام
643 بازدید
اشتراک گذاری

love struckعشق منی تنهادلیل زندگیمی love struck

love struckآرزومی دلم به تو خوشه همه چیمی love struck

love struckعشق منی عمرمنی اگه نباشی کم میارم love struck

love struckعاشقتم دارو ندارمی دوست دارم love struck

love struckیه روز نمیبینمت انگاری مریضم love struck

love struckحق بده اینقد عاشقت باشم  عزیزم love struck

love struckدست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت love struck

love struckتموم دنیامو میخوام به پات بریزم love struck

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
25 مرداد 91 18:41
سلام سارینا جونی منم عاشقتما
رادین عشق زندگی
31 مرداد 91 2:21
سلام رادینی ما تو یه مسابقه شرکت کرده اگه بهش رای بدین ممنون میشم اینم عکسش شمارشم شماره 25 ممنون از همگی اینم لینک مسابقه www.koodakeman91.niniweblog.com\post203.php مهلت رای گیری تا فرداس من دیر خبر دار شدم ممنون میشم دوستی جونم اگه بری بهم رای بدی
محبوبه
4 شهریور 91 16:05
ماشالله خدا حفظش کنه براتون
آریانا
5 شهریور 91 13:09
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
28 اسفند 92 12:29
شادباشی گل من