ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

جدیدترین کلمات سارینا خانوم

1391/6/7 10:44
نویسنده : الهام
697 بازدید
اشتراک گذاری

یدونه ی مامان سلام

عزیز دل مامان تو نسبت به هم سن و سالات زود حرف زدی و تقریبا دو ساله بودی که جمله هارو خیلی خوب میتونستی بگی

حتی حسنی نگو بلا بکو رو توی دوسالگی حفظ بودی که از نظر مامان تو باهوش ترینی عزیزم

تازگیا خیلی بامزه حرف میزنی و نمی دونم این مدل حرف زدن و از کجا یاد گرفتی

سارینا:مامان مالم آب میاری

مامان وقتی خواستم بخوابم مالم کتاب میخونی

مامان توی مهد کودکخانوم مربی مهربون مالم شعر میخونه

ومن با این مدل حرف زدنت عشق میکنم و بهت عشق می ورزم دنیای من

تو به دنیای منو بابا رنگ زندگی و طروات بخشیدی

منو بابا همیشه عاشقتیم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 18:16
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
آریانا
8 شهریور 91 17:54
قربونت برم با این ادبیاتت خوشگلم
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
23 بهمن 92 13:49
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
24 بهمن 92 11:05
قربون این معلم ادبیات! بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس