ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

همه چی آرومه من چقد خوشبختم

1390/5/19 14:10
نویسنده : الهام
714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی هستی مامان زیبا

سلام تنها دلیل زنده بودن مامان زیبا

سلام خانوم گل مامان زیبا

امروز اومدم بهت بگم من خوشبخت ترین مامان و همسر روی زمینم  وقتی تورو دارم connie_feedbaby.gifوقتی نگاهتو دارم وقتی حرف زدنتو دارم وقتی نوازشاتو موقع خواب دارم وقتی دوست دارم و عاشقتم گفتناتو دارم دیگه چی میتونم توی زندگیم از خدا بخوام

وقتی یه همسر مهربون دارم که وقتی از روزمرگی زندگی خسته میشم زفقط اونه که میتونه آرومم کنه  با حرفاش بهم آرامشو برمیگردونه و نمیذاره دوری از مامان وبابام واحساس کنم 

دوستتون دارم و از ته قلبم عاشق هر دوتا تونم ز

خدایا!به خاطر این احساس خوب از ممنونم هر چند هنوزم نمیدونم کجای زندگیم چیکار کردم که یه همچین پاداشی رو بهم دادی. به خاطر همه ی خوبی هایی که در حقم کردی و من ساده از کنارش گذشتم از معذرت میخوام

خدایا به خاطر همه ی نعمت هایی که به من عطا کردی ازت ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
23 مرداد 90 12:32
سلام مامان سارينا كوچولو. اميدوارم هميشه همه چي آروم باشه و همه احساس خوشبختي كنن. سارا هم تو بيمارستان دي بدنيا اومده و دكترم هم دكتر كاتب بود. خيلي مهربونه. دوستش دارم.