ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

ماه رمضان و سارینا

1390/5/30 19:31
نویسنده : الهام
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم،تاج سرم ،قندو عسلم

این روزا من وبابا روزه ایم و به تو هم سخت میگذره عزیزم آخه تو عادت داری با من و بابا غذاتو بخوری

یه روز که خیلی اصرار کردی که بهم غذا بدی connie_feedbaby.gifبهت گفتم که من و بابا روزه ایم و هر وقت شب شدو هوا تاریک شد باید غذا بخوریم که یه دفعه مثه برق از جات بلند شدی و پرده ی سالن و کشیدی و گفتی بیا غذا بودور ببین تاریکه

پریشبم که شب قدر بود هر دفعه ازم میپرسیدی چرا گریه میکنی مامان؟منم برات توضیح دادم که حضرت علی رو به شهادت رسوندن البته یه جوری که متوجه بشی

تو هم به دقت به حرفام گوش میدادی برا بابا میثم تعریف کردی که :

آدم بدا زدن تو سر امام ابل سرش دون (خون)اومده بد آدم بدا رفتن تو آتیش 

بعد اومدی و ازم پرسیدی مامان؟ مامان امام ابل دوجا بوده(کجا)؟قربون اون چشات برم که از چششات میشد فهمید که تو سرت پراز سواله

منم بهت گفتم مامانش رفته بوده تو آسمونا پیش خدا.انگار نمیتونستی درک کنی باز ازم پرسیدی به ناینا بدو مامان امام ابل دوجاست؟

قربونت برم هستی مامان ایشالله حضرت علی محافظ همه ی بچه ها باشه محافظ تو هم باشه

بوووووووووووووووووووووووووووووس برا تک ستاره ی آسمون زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)