ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

سارینا و اسباب کشی

1390/6/6 3:04
نویسنده : الهام
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

چند روزه که وقت نکردم بیام و وبتو به روز کنم آخه مامانی و بابایی اثاث کشی داشتنو ماهم رفته بودیم کمک

البته به تو حسابی خوش گذشت بابا میثم مارو گذاشت خونه ی مامانی و خودش برگشت تهران تو هم یه دل سیر بازی کردی و چیزایی که بابا برات منع کرده بودو خوردی

آخه بابا خیلی  روی تغذیه ی تو حساس اما من دلم نمیاد چیزایی که آدم توی بچگی فقط دوست داره اونارو بخوره رو از دریغ کنم

چیزایی مثل یخمک که بابا مخالف سر سخت این چیزاست

خلاصه این چند روز حسابی به مامانی و بابایی و دایی معین و دایی علی روحیه دادی مخصوصا بابایی توی اون همه کاری که ریخته بود روسرش وقتی می گفتی بابایی بیا پیش ناینا بشین کارشو ول میکردو میومد باهات بازی

تو خیلی بابایی رو دوست داری البته اون دل مهربونت همه رو دوست داره

خاله ملیحه که اومدن به مامانی و hom newسر بزنن تو باهاشون رفتی و من اصلا فکر نمیکردم تو ماشینشون بند بشی ولی هانی جون میگفت داره برامون شهر میخونه هردفعه هم که زنگ بزنم و سراغتو بکیرم تا میفهمیدی منم میگفتی من نمیام

راستی منم از موقعیت استفاده کردم و تا بابا نبود برا سالگرد ازدواجون براش یه جفت کتونی چرم animated gifsخریدم آخه امسال عید فطر مصادف شده با سالگرد پیوند عشقمون هر چند کادوشو زود بهش دادم ولی خیلی خوشحال شد مبارکش باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
6 شهریور 90 20:36
میگفتی که حاش خانم کباب دغ خوردن بعدشم پیتزا بعدشم دنبال هندونه بودن شیکمو خانم !! جیگرشوووو
مبین
18 مهر 90 19:58
سلام عزیزم چقدر ناز خوابیدی