ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

مدلهای خواب سارینا

1390/6/7 1:03
نویسنده : الهام
970 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ببخش که اینقد خسته ات کردیم

قربونت برم که تا پتوتو توی بغلت نگیری خوابت نمیبره

چرا گوشاتو گرفتی عزیز دلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستی مامان خوابای رنگی ببینی فرشته ی زمینی من

الهی بمیرم چرا سرت رو زمینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

آخه اون پاهای خوشگلت درد میگیره قربونت برم

کوچولوتر که بودی مثل عقربه ی ساعت میچرخیدی

فدای تو عسلکم

مامان فدات بشه وقتی به دنیا اومدی از بس گرسنه بودی دستتو می خوردی حالا هم همینکارو میکنی  دلبرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سهیلا مامان اریا مهر
2 شهریور 90 11:47
سارینا جونم خیلی دلم واست تنگ شده عزیز دلم وبلاگت مبارک باشه مامانی خالهقربونت برم که انقدر خانوم شدی الهام جونم به خدا خیلی دلم واستون تنگیده دوستتون دارم بوسسسسسسسسس
شکیبا
5 شهریور 90 17:31
الهام به فیس بوکت بسر
لیلا
5 شهریور 90 20:43
عاشقشم !!
مامان هستی
8 شهریور 90 18:26
ماشاا... چه موهای نازی داره.خدا حفظش کنه.الهیاز هستی من 2 ماه کوچیکتره.از پتوی هستی هم داره..
مامان کسری
13 مهر 90 17:13
ای خاله به فدات پسملی منم مثل تو هزار مدل میخوابه خاله جون لینکت کردم دوست داشتی تو هم کسری من رو لینک کن مرسی عزیزیم
طهورا از اصفهان دوست دار سارینا
13 اسفند 92 14:38
فدات بشم ناااااااااااااااااااااااااااااااااازی