ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

برنامه ی جدید

1390/7/10 19:49
نویسنده : الهام
897 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر من نازگل من همه کس من هستی من

عاشقتم مامانی واسه اینکه تو بهترینی آخه عزیزترینی

از اونجایی که برنامه ی خوابت حسابی بهم خورده بود من و بابا تصمیم گرفتیم که خانومی رو اینقد بگردونیم و بازی کنه که دیگه ساعت ١٠ خواب باشی عزیزم

برا همینم هرروز کارمون شده که بعد از ظهر نذاریم بخوابی و عصرم با هم میریم پارک و اینقد خسته میشی که ساعت ١٠ بیهوش میشی

این عکسم دیشب ازت گرفتم تو عادت داری سرو دستتو از پنجره ی ماشین بکنی بیرون و با راننده های ماشینای دیگه سلام و وای وای کنی که یه دفعه با این صحنه روبرو شدم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگار
21 آبان 90 16:33
ای جون
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
20 بهمن 92 17:59
وای این عروسک خانوم رو ببینین ای جان باشید چون این عروسک نازنازی خوابه اگه بیدارشهمی شه و می کنه.از طرف تانیا به سارینای خوشگلم.من دنیا رو میدم تا یه عروسک این شکلی داشته باشم.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس