ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

داد نزن

1390/8/9 13:23
نویسنده : الهام
720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاره ی تنم

ببخش که چند روزه از شیرینکاریات ننوشتم آخه چند روزه حال روحی روانی مامان مساعد نیست و حوصله ی هیچ کاریم نداره

هفته پیش برات مسواک خریدیم و هر شب تا مسواک نزنی نمی خوابی قربونت برم حتما باید با هم مسواک بزنیم اگه من مسواک نزنم میایی پیشم و بهم میگی:یه مامان باید با دخترش مسواک بزنه

الهی من فدای این حرف زدنت بشم عزیزترینم

دیشبم توی حمام مشغول مسواک زدن بودی که من اومدم بیرون هنوز به آشپز خونه نرسیده بودم که یه صدایی از توی حمام اومد منم بدو اومدم که ببینم چی شده این یه خورده راهو از آشپزخونه تا حمام و با خودم فکر کردم که الان تو افتادی کف حمام و سرت شکسته ولی به محض ورود به حمام دیدم خانوم خانوما روی صندلی حمام وایسادن و داره با ترس به من نگا میکنه و میگه مامان مسواکم تموم شده دیگه بریم

بابا هم که ترسیده بود با صدای نچندان بلند تو رو دعوا کرد تو هم در کمال خونسردی بهش گفتی :چرا داد میزنی صدات میره خونه ی آقای تعصبی میاد میبرتت اومخ (اونوقت)من دیگه بابا ندارم اومخ چی کار کنم

من و بابا رو میگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دکمه
10 آبان 90 9:33
ای جااان.... چه شیرینه این ناز نازی خانم.....
مرتضی
1 اسفند 90 22:14
سلام به آقا میثم و مامان سارینا کوچولو امروز داشتم دنبال یه مطلبی میگشتم سر زده اومدم اینجا برام خیلی جالب بود این همه عشق البته برام کمی عجیب هم بود امیدوارم سایتون همیشه بالا سر سارینا کوچولو باشه
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
20 بهمن 92 18:28
چه دختر شیرینی الهی من فداش بشم این گل نازنین رو.الهام خانوم شما خیلی مهربون هستید من می دونم که لایق دختر شیرینی مثل سارینا هستید.از بس شیرینه دلم می خواد بغلش کنم و هزار بار بوسش کنم.عزیزدلمه این دختر نازنین.خدا حفظش کنه و امیدوارم در تمام مراحل زندگیش موفق باشه و سایه ی شما و آقا میثم همیشه پشت سرش باشه.امیدوارم تمام نظرات من رو ثبت کنید.من وقتی می بینم نظرم توی وبلاگ تون ثبت شده می میرم از خوشحالی.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای شما و سارینای نازم