ساریناسارینا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

سارینا فرشته کوچولوی مامان

بدون عنوان

1390/10/27 2:57
نویسنده : الهام
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی زندگی مامان

ببخش که چند وقته که نیومدم و از شیرین کاریات و شیرین زبونیات برات ننوشتم

آخه درگیر این آنفولانزای وحشتناک بودیم و همه مون دچارش شدیم و الهی بمیرم که تو ٣ شب تب کردی Cute smiley 083وهیچی نمیخوردی به طوری که هر وقت نگات میکردم گریم میگرفت که اینقد لاغر شده بودی

دی تولد مامان جون و بودو ماهم با عمه زری و خاله مریم وخاله ریحانه قرار گذاشتیم که مامان جون سوپرایز کنیم و بدون اینکه خودش خبر داشته باشه براش تولد بگیریم ولی تو اونروز تب کردی و تبتم خیلی بالا بود اونقدی که حتی از توی بقل من پایین نمیومدی.تویی که عشق تولدو کیک و فوت کردن شمعی

ایشالله هیچ وقت مریض نشی عزیزم چون مامان نمیتونه طافت بیاره که دختر بلبلش اینجوری بی صدا و بی حال باشه

هفته ی بعدم  دی تولدم بودو بابا میثم برام تولد گرفت و به همه هم گفت منم بعد از ١ماه که مامانی و بابایی و ندیده بودم بالاخره میدیدمشون واز این بابت تو پوست خودم نمی گنجیدم

اون شب همه مامان و خجالت دادن کلی کادو های قشنگ قشنگ برام آوردن www.smilehaa.orgو بابا میثمم یه انگشتر خوشگل برام خرید مرسی عزیزم به خاطر همه ی خوبی ها و مهربونبات

موقع رفتن مامانی و بابایی تو رفتی تو ماشین بابایی و گفتی من با مامانی میرم آخه مامانی دختر نداره،آخه مامانی تنهاس من میخوام برم دختر مامانب بشم

وقتیم که بهت میگفتم خوب اگه تو بری منم تنها میشم میگفتی"بابا میثم قول میده زود بیاد از دفتر که تنها نباشی"

با این کارات دل مامانی و بابایی رو میبری خانوم خانوما

خلاصه که با گریه آوردیمت بیرون

Little girl smiley 018

 

 

و مامانیم که بهت زنگ زد تو باهاش قهر کردی Cute smiley 052و بهش گفتی چرا منو با خودت نبردی خونتون مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سهیلا
28 دی 90 9:06
تولدت مبارک الهام جونم هزار تا بوسه با یه سبد پر از گل یاس تقدیم به تو دوست خوبم ناراحت شدم که مریض بودین سارینای گلمو ببوسش
بهار
28 دی 90 20:59
سلام تولدت مبارک الهام جون وبلگ جالبی برای نازگلت ساختی به منم سر بزن خوشحال میشم
سمانه مامان کیمیا
9 بهمن 90 19:35
به به تولدت مبارک منم اگه یه همچین همسر نازی داستم حتما واسش تولد میگرفتم من دخملتون رو خیلیییییییییییی دوست دارم
سهیلا
11 بهمن 90 18:01
اره الهام جونم پارسال همین موقع ها بود که تا نصفه شب دبی دبی میکردیم یادش بخیر دلم واست تنگ شده یه روز بیاین خونمون ببینیم هموووو ببوس سارینا رو من تو کلوپ مامانای ابانم اکثرا بیا اونجا بهم سر بزن
تارینا و سارینا خواهران دوقلو
19 آذر 92 13:44
سلام وبلاگتون خیلی نازه دخترتون هم همینطور دل همه رو می بره خدا میدونه سارینا خانم چندتا دل برده و دل ما دوتا هم جزوشون بوده!!!!!تولدتون هم مبارک الهام خانوم ایشالا123567000000000000000000000000 ساله بشین.ما بازم سر میزنیم.
تانیا دختری یازده ساله از اصفهان
26 بهمن 92 13:36
الهام خانم تولدتون مبارک الهی همیشه زنده باشید تولدتون مبارک کاش می تونستم هدیه ای بهتون بدم ولی فکر می کنم آرزوی سلامتی برای شما و سارینا و آقا میثم بهترین هدیه است مخصوصا اگر یک بوس داغ هم روش باشه پس بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ولنتاین هم مبارکدوستتون دارم